sobota, 17 listopada 2012

Bez tytułu ...

 Mój portfel nadal płacze po " gigantycznym zakupie". Z tego właśnie powodu postanowiłam oszczędzać swoje pieniądze, odkładając grosz do grosza ^^. Noo tak, ale jak uzbieram tych pieniędzy trochę trzeba będzie z nimi coś zrobić, bo przecież nie mogą leżeć bezczynnie w śwince - skarbonce. Nie ma się o co martwić, już wymyśliłam następny byczy zakup - smartfona, Jednak zamierzam kupić dopiero za jakieś półroku + . Mam też cichą nadzieję, że mój wymarzony smartfonik zmiejszy swoją cene, chociaż troszeczkę. Taaak, ale to plany na przyszłość.
    TERAŹNIEJSZOŚĆ
Tssa, jesteśmy w tym ponurym świecie, gdzie dzień ciągnie się za dniem ... Wkurza mnie ta monotonia:  wleczenie się do szkoły, lekcje, dom, sen .... i tak przez cały tydzień, do weekendu. Weekend mija i to samo ... och, czasem mam ochotę wszystko kopnąć zdrowo w cztery litery i pokazać facka. No cóż, nie jestem taka, a szkoda.. Z tego wszystkiego dostałam kataru i chyba gorączki ;/ Noo, byle z tą chorobą do poniedziałku to przedłuże sobie weekend.
                                                                              PS, Jeżeli zaglądasz tutaj, powiedz o tym blogu innym.                Dziękuję, pokój z wami. Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz